Mitt första othello inlägg

Nu sitter jag här med puff i andra luren/ anas och skriver mitt frsta inlägg på den här bloggen.
Hade nästan glömt bloggens existens men det glädjer mig att några har tagit sig tid att skriva och inte låtit bloggen falla i glömska i cybervärlden.
Det gäller verkligen att hålla bloggen aktiv som magne skrivit. Även om dom flesta av oss kanske inte har tid kan man bara unna sig en mening och uttrycka det på bloggen, inte överflödigt långa inlägg...dom kan va nödvändiga men inte som mitt inlägg just nu som verkligen början bli too much bla bla bla.
Imorn ska jag och Anas ta oss en tripp till Stockholm för att se premmiären av nya filmen av Sex And the City, låt oss skippa diskussion om det är manligt eller inte...its not necessary too discuss det som behagara en gör man! Och varför skulle det vara omanligt att se en film med snygga medelålderskvinnor med snygg stil och desig ? haha
Dock känns det att vi kommer vara omringade med våra "on the go kaffe" av gaypeople och alternativa "fashion tjejer och killar med sin egna stil, det mesta från second hand för att vara unika"
En runda i stockholm bland exklusiva affärerer såsom Gucci innan för att sen avsluta med ett glas av manlig dryck- ÖL!!!! Manligt va?!
Wish us lucka and fun!

Carlos Carlito aka Guacamolecarlos el hombre con gusto a la Cerveza

Do not speak about things that you personally cannot fullfill it just ends up that everyone knows the truth about you...and its all gonna be fake! Just be yorself and not some kinda loveperson that you just wanna play too seem nice and cheerful, that's just stupid cause after time people just see thrugh that that just like glas were you can see right thrugh in to the naked chic and her fine chic boobies and she might see you if you stand there too long!
//  Carlos F Romero





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0