Conga!

Jag har hemtenta hela denna vecka och jag oroar mig eftersom de inte går så bra som jag trodde och sen dels attjag inte kollat mina repliker så mycket som jag egentligen borde.
Eftersom jag sitter och skriver detta inlägg så betyder detta att jag tagit en paus från pluggandet och ägnat mig åt klipp på youtube och allas internetsjukdom- Facebook! som bara är ett måste vid alla möjliga tänkbara anslutningar till internet!
I bakgrunden spelas Conga och jag dansar iväg med jämna mellanrum runt i lägenheten och kör egen danslektion, upptäcker att jag kanske borde sluta röka då jag under senare tid börjat röka mer o mer, och under mina stressfulla sträckor för att springa och hinna med bussen eller som jag nu dansar märker att konditionen inte är så bra som den borde va!
Nu kanske jag överdrev men jag borde nog sluta röka så mycket som jag gör!

Nu borde jag fortsätta med pluggandet!
Ses ikväll på teatern grabbar!

Puss och kärlek!

Carlos Romero aka GuacamoleCarlos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0