Salsa

Söndag eftermiddag, höst, gula löv på gatorna och färger som skiftar i träden, löv som virrvlar runt på på gatorna och bilaran som kör och vinden som får löven att virrvla runt. Det är verkligen höst nu!
Det är fint o skönt väder, jag föredrar hellre lite kyligt och höstigt som de e nu än varma stekheta sommardagar då man bara behöver röra ett litet lillfinger för att svettet ska spruta åt alla håll.
För min del har det blivit mindre bloggande, har ägnat mer tid åt annat, fikat runt på uppsala cafén, shoppat lite höstnytt till garderoben ( som för närvarande ligger på golvet ), fyndat på second hand, shoppat på ikea ( love love lve it ), tittar på porr så ofta jag kan nu när de är så härligt väder!
Mysigt till fullo, det sistanämda kan ni juh för guds skulle fatta att jag skämta om....
Sitter väl nån jävel på andra sidan som möjligtvis inte fattar ett sådant skämt.
Kom hem för en stund sen  efter att ha varit och dansat salsa, varje söndag, de är så otroligt skönt att gå ut därfifrån och känna lite glädje inom sig, vilket jag gör men jag menar de blir verkligen ett leende på läpparna.
Salsamusik får en verkligen glad och på bra humör.
Nu ska jag minsann vidare och jag funderar faktiskt på att sluta blogga här, ingen av dess othellokillar ( förutom anas och aram ) verkar vara intresserade av att lägga upp något inlägg, sen blir det mycket man måste göra och att blogga ( vilket kanske tycks vara gay av vissa inom denna krets men inte för mig ) inte har bloggen högst på prioriteringslistan.
Så händer det inget här från er andra så hamnar bloggen inte på min prioriteringslista heller.
PussPuss kära läsare
Slänger in en fin Salsa låt som får er på bra humör!
Lyssna! Dom e jättebra!
Carlos Romero aka GuacamoleCarlos

Kommentarer
Postat av: Aram

Måste verkligen testa någon gång.. Vart dansar du?

2010-10-05 @ 22:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0