Dagens...

SUCK! Inte engelska suuga utan suck som i sucken. Ett ord som betyder att man andas ut rätt så tungt i samband med att nåt är tråkigt eller att man är trött!
Jag har hemtenta, för er som inte visste så pluggar jag teatervetenskap, och de är sjukt jobbigt. Svårare än vad jag egentligen trodde och jag känner mig så himla iQ-befriad på nåt sätt. Snälla, jag ber er att INTE tycka synd om mig!
Jag har tills på måndag på mig och hela tentan ska vara cirka 6-7 sid, hur mycket har jag skrivit: 1 1/2. Inte fullt så lyckat och det hela är inte ens sammanhängande. Nog om detta!
Efter att ha pluggat hela dagen och sett ett intressant naturprogram om hur kräldjur skyddar sina ungar har jag bestämt mig för att att frisk luft, närmare bestämt frisk luft i stadens City! Att trösta sig med nåt är ja väl ändå värd för att sen komma tillbaka och plugga.
Dagens Outfit!
Skjorta: MQ 699:-

Byxor: Gucci special edition collection in red 1999:-

Skärp: Second hand 49:-

Sådär da!
Då ses vi på stan, eller? ;)
Puss Puss
Carlos Romero aka GuacamoleCarlos

Kommentarer
Postat av: A.J.

Fan vad bäst carlos... :D

alltid nåt på G!

2010-09-24 @ 22:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0