Snart dags!

Fortfarande slut efter gårdagens pass. Men samtidigt full av energi! Det känns som om Othello växer i mig och ställer till med trassel i mitt vardagsliv. Min man hotar med skillsmässa om jag inte byter samtalsämne. Eller slutar att citera Shakespeare. Och snart kommer vi in i den jobbiga fasen där vi ska bekanta oss med rollerna! Tro mig, jag har försökt vara rättvis och matcha det mot era önskemål när jag har tittat på rolllistan. Men alla kommer inte att bli glada eller nöjda. Så är det alltid. Det gäller att göra det bästa av det man har. Och om ni vill fortsätta med teater så finns det en lärdom i allt vi gör!
Kul också att Micke är med oss nu, en klar tillgång både för hans danskunskaper men också för hans erfarenheter inom showbizzzzzzzz och hans varma karaktär.
Ses på torsdag och glöm inte bort att ta med era manus!!!
Nanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0