Teater och Filmning

Vi har precis spelat in våra första scener i denna film som kommer att vara med i Othello.
Myckets skratt och felsägningar men vi klarade det ändå. Vi är inte helt klara än eftersom det är några scener kvar som ska filmas. Dom är inte jag och Anas med i så vi sitter häruppe på teaterkontoret och leker telefonister på låtsas.
- " Hej och välkommen till Gottsunda dans & Teater, hur kan jag stå till tjänst...ja, jag kopplar dig... Tyvärr var det inget svar jag tror hon är på lunch, vill du lämna ett meddelande? ..Okej jag säger att du ringt, Tack så mycket..Hej!"

Vi är så Party och skrattsjuka så att vi inte vet hur vi ska göra.. nu dansar Anas nåt broadwaynummer och sjunger..Hahaha!
Omg nu kör han Hairspray också..Suck!

Jag tror vi ska till ica och köpa nåt at äta, tror det behövs!

Puss Hej!



Vi är allt galna ibland! BÖÖÖÖÖH!



Anas dansar sitt fina nummer.




Mmmmhmmmmm Shenehneh



Anas SEXIGA ÖLMAGE




Hahahaha Crazy long Day








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0