Möte

Dagen har inte bjudit på nåt alls förutom ett evigt vandrade mellan kylskåpet för att få i sig nåt eller bara hetsäta tills man mättnar.
Kl 13:00 bestämda jag mig för att gå upp från min stora manliga säng som tyvärr ger mig ryggont( madrassen är alldeles för mjuk ( anledningen till det var att jag ville ha en mjuk säng som jag kunde hoppa i så att jag kunde nudda taket när jag var 12 år ( då jag fick min älskade ikea säng ) men efter allt hoppande har sängen blivit för mjuk ) och jag får ont i min rygg och känner mig gammal )
Att sitta framför datorn har varit en av alla de måsten som jag gjort.

Igår hade vi teater möte med Othellogruppen. Rickard var på plats efetr torsdagens frånvarande som även gällde min del också och en del andra.
Han visade för oss som VAR där den film som klippts ihop men ännu inte klar som även ska visas i samband med Othello pjäsen. Ja måste säga att det såg bra ut och att skådespelandet var bra. På söndag ska det filmas igen och då kommer jag, Anas och den nytillkomna  Nikol vara på plats för att tillsammans med Rikard filma ännu en scen till filmen.
Vad filmen handlar om är hemlighetstämplat och alla våra dokument finns hos T. A. A ( Theatre Acting Agency ). Nämner jag nåt om filmen riskerar Othello att bli ett ekonmiskt fiasko och komma att bojkottas.

Efter at vi fått inormation från Rikard och att han lämnat byggnaden samtalde vi om varför vi ville vara med i Othello och vad ville ville undersöka under processen som vi är med. Många svars gav och även duskussioner om allt från ämnet heder till mannens idealbild.

Nu på torsdag så kommer vi att göra nåt helt annat och även att få stå på golvet och agera.
Efter varje möte som vi haft och som jag deltagit i kommer jag att uppdatera bloggen och skriva kort om vad vi gjort, så att allt fler kan följa oss genom arbetet.
Så ni andra killar tycker jag också kan skriva ett och annat inlägg och även Nanna.
Vad säger ni?

Carlos aka GuacamoleCarlos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0