Danssugen som FAN

Sitter och tittar på kick off konserten inför VM i fotboll som börjar imorn.
JUst nu så är det Shakira som står på scen för att sjunga sina låtar och den officiella VM låten.
Jäklar vad dansugen man blev på att dansa när hon körde gamla godingen Hips don't lie.
Vem glömmer inte bort den låten..
Blev helt till mig här framför dator och dansa och jubla så som en latino gör fan.
Mamma med, hon har rytm den kvinnan.

Inte för att ja är ett fotbollsfan men Fotbolls VM är nästan ett måste iaf i min släkt!
Hejar på Mexico som kör mot sydAfrika imorn och sen Uruguay som kör mot Frankrike. Jag hoppas såklart på en latinamerikansk seger!

VAMOS MEXICO Y LATINAMERIKA!

Carlos Romero aka GuacamoleCarlos el chico que le gusta el baile y el futbol con una Cerveza Fria y Grande!





Den Officiella VM låten med Shakira!
GuacamoleCarlos Dansar så stör ej!
Vad tycker du om låten, visst är den SKITBRA?!


Kommentarer
Postat av: A.J.

Jaa det låten är skit bra :D

love

2010-06-10 @ 23:31:53
Postat av: fredde

sv: Tack :D

2010-06-10 @ 23:43:21
URL: http://allimage.blogg.se/
Postat av: Sheila

Hey snygging!

Jag älskar den här låten! ;D

Sv; Neey.. men jag spanade in de ;P



Ha det fint!

2010-06-11 @ 00:14:40
URL: http://sheilastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0