Ett inlägg från Anas och Carlos ifrån Max!

Hej!
Från Max hamburgeresturang sitter jag och Anas och skriver detta blogginlägg.
Efter en powerking energidryck ( jag brukar vanligtvis inte dricka energi dryck men anas är beronde av dom )
 så är vi rätt så aktiva och har nya krafter.
Vi har helt enkelt bara umgåts vilket vi behöver ibland, skratta, snacka skit and just have fun.

Morgonen började med att vi satt på max för att sen gå till pressbyrån för en take away coffe, dock trodde vi att vi tappat bort vårt stämpelkort, där pressbyrån faktiskt bjuder på sjätte kaffen man köper.
När vi väl ska betala upptäcker vi att vi både har letat men inte letat i the main place, våra plånböcker.
Där ligger våra stämpelkort gömda bland ala mina kvitton, för mig iaf ( Carlos )
Anas kort låg intryckt bland alla hans American Express kort haha!
Vi fick en varsin stämpel och glada var vi för det!
 Vi käkade kebab och kärlek flödade i kroppen, som ni vet så älskar jag kebab. Det gör anas med så vi kan säga att vi hade en dubbeldejt med våra kebabrullar som just nu är i proccessen att brytas ner i våra magar och syras ner för att sedan... jag behöver jag fortsätta mer.
Just nu sitter vi på max återigen och hade precis sällskap av Nancy men byttes ut av Anas bror Mostafa.
Hur har ni haft det?

Besos

Anas aka A.J & Carlos aka GuacamoleCarlos






Galna killar, Piff och Puff!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nja det var galet varmt asså haha!

2010-06-10 @ 22:25:42
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hahah nej jag vet bara massa jävla såååååååås :D

2010-06-10 @ 22:53:59
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0