Frantic Sunday

Googlar runt och är inne på facebok, det kan löna sig!
En vän till mig på Facebook har lagt upp massa inlägg där man kan rösta fram ett band som Kallar sig Franatic Sunday till Peace & Love ( Tyvärr är jag ingen festivalmänniska direkt men jag älskar musik ). Så jag bestämde för att kika in på bandets myspace och guud vilket härligt band och jag diggar deras låtar.
Gillar låten  Get out of the City ritkigt mycket. Dom finns på spotify!
Ja juste för att inte glmma så är killarna, bandet från Uppsala. Härligt juh!
Så lyssna på deras låt och rösta fram dom till Peace & Love. Kom igen nu!!!!

Carlos Romero aka GuacamoleCarlos

Frantic Sunday – Get Out Of The City
Länken öppnas till Spotify

http://www.press2play.tv/musik/almost-famous
Här kan DU rösta fram Frantic Sunday till Peace & Love, Gör det!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0