Godmorgon studenter

Godmorgon, gick upp för en stund sen för att sätta igång varmvattnet för att ta mig en kopp kaffe.
Dock blev det en lång varm dusch istället och vattnet har säkert kallnat.
Idag så tar vår kära Magne studenten hmm...jag vet inte om de är fler från gruppen som gör det om de e så, Grattis!
Jag och anas kommer nog antagligen s som planerat att möta upp varann för att traska till Boland för at se alla andra springa ut. Dock känner jag mig rätt sentimental och vet inte om tårarna kommer sprut ut eller om skratten kommer överrösta studenterna lyckliga dagar sång, vi får se!
Det är rätt sjukt vad tiden går fort. Jag själv tog studenten för ett år sen dock hade vi inte så tur med vädret som årets studenter har. Hoppas att dom har underbart kul!
Till er alla som tar studenten Grattis!!!!
Dock kanske det blir Fiesta och SalsaCarlos kommer nog fram ikväll, vi får se! Skrumplevern kommer göra sig påmind om jag dricker för mycket. Hjääälp!
Besotes och Grattis all Nyutbildade vuxna och välkomna till er Framtid!
Carlos aka GuacamoleCarlos el chico con Amor



Grattis Vår Lilla Magne!!!!
Lilililililililililililili ARRIBA!!!



Kommentarer
Postat av: Ibbe

GRATTIS MAGNE!!! ahmed tog också syudenten idag:D Carlos du borde byta namn till carlosblogg det är bara du som skriver i den.

2010-06-04 @ 15:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0