Love Kebab and some other Love...

Jag älskar Kebab, jag älskar kebab so much att jag på riktigt skulle kunna...
Nej! Jag gillar bara kebab riktigt mycket speciellt med riktigt fried pommes till och vitlöksås.
Om kebab hade varit en kvinna skulle jag gift mig med henne eller hey, varför inte gifta mig med kebaben asså en kebabtallrik?
Vem får man gifta sig med och med vad?
Jag såg ett sjukt klipp från Tyra banks show om en tjej som gift sig med Eiffeltornet, inget skämt.
hon gifte sig med eiffltornet och heter nu eiffel i efternamn.
Hon tänder på föremål och inte på folk, det kallas för Objectum-sexuality.
Vad går gränser för vem man får älska och vad?
Jag tror jag ska skriva mer om kärlek i mina inlägg men ska göra det med mer tid sen.
Se på klippet och säg vad ni tycker!
Fick hjälp av min Puff med att ladda upp videoklippen, Tack!

Carlos Romero aka GuacamoleCarlos



Vad tycker du, rätt eller fel?



Kebab

+


Galen kille

=


eller...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0