OMG - OH MY GOD!

SHIT F**king Promfrites! Vad jag är glad att jag har satt igån Othellobloggen. Låt oss tacka Carlos som gett den en fantastisk design och att Aram har smitas lite smått och slänger in ett inlägg då och då ;) AWSOME ARAM!!!  KOM IGEN GRABBAR! Vi måste få denna blogg att rulla ju! 

För övrigt så är jag ap-trött! Har dock inte gjort så mycket annat än jobbat och pratat i mobilen idag, men jag antar att man är så seg bara för att det är Måndag idag. Hate Mondays.

                                                          Ushers nya låt, OMG - Oh My God :D
                                                                      Fett AESOME XD

                                 




A.J.
Be There


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0