Underbart härligt!

Dagen har spenderats hemma, men var även på teatern idag.
Under våren har jag vart med i en teatergrupp där vi arbetat med att sätta upp rödluvan i ny ertappning ( lite åt det musikaliska hållet ). Vi har blivit regisserade av en erfaren och proffesionell regissör och idag hade vi premiär och det var vår enda föreställning.
Det gick verkligen hem bland barnen och även fast det i början var en kör av gråtande barn som inte ville bli uppätna och som var rädda för vargen så tyckte dom flesta som var lite äldre att det var roligt. Många skratt både barn och vuxna.
Jag själv spelade troll och riktigt fin var jag allt!
Som alltid har man en premiärerfest efter sin premiräföreställning och det hade vi såklart! Champagne, vin, tårta och JÄTTEGODA KEX som en av skådespelarna tagit med sig. Tillsammans med philadelphia eller bonjour så var dom helt underbart gott! Vi hade det mysigt och trevligt,  satt och pratade, skrattade och tilloch med sjöng för varandra. Jag hade det jättekul och kände att det var så spontant och kul, hade tänkt vara där en timme med det slutade med att vi alla var där i tre timmar.
Så otroligt roligt.

Nu är jag hemma sen en stund tillbaka och såg sista delen av VM matchen mellan Uruguay och Frankrike som slutade 0-0. Hade hoppats på att Uruguay skulle vinna.
Samma mellan Mexico och sydAfrika, oavgjort!

Vad tyckte ni om matcherna och vem hejar ni på?


Carlos Romro aka GuacamoleCarlos


PremiärFest med Champagne!


Saft och Vin


Jättegod Tårta!

Kommentarer
Postat av: Em

Jag tittat inte på fotbollen, jag behöver någon som får mig intresserad, så jag kanske borde gå ut och ragga upp någon. ;)



Låter som att ni hade en väldigt trevlig kväll!

2010-06-12 @ 07:48:18
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0