Les Etoiles

Just nu så är jag sådär trött och mätt men samtidigt har jag nån känsla som jag faktiskt inte kan beskriva.
Lycka, ledsen eller arg...inte arg men jag tror mer och lycka eller nej kanske inte heller men ledsen är jag iallafall inte.
Kär? Nej, den känslan har jag nog aldrig upplevt.
Jag vet inte vad jag känner men jag är trött.
En låt som fölt mig hela dagen är Melody Gardots Les Etoiles. Hennes magnifika röst med känsla har liksom smittat av sig på mig. Inte för att jag kanske sjunger bra men hennes känsla det hon förmedlar i låten har smittat sig på mig även om jag inte förstår hälften av låten då den är på Le francais men jag låtsas att jag förstår allt hon sjunger.
Dock sjunger hon juh halva låten på egelska också.
Hennes röst förtrollar mig till en varm person och jag får rysningar och gåshund varje gång jag hör hennes röst.
Här är ett klipp med låten.
Hoppas du också gillar den och att du smittas med känsla...

Carlos Romero aka GuacamoleCarlos




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0