Dålig update

Förlåt för dålig update, har vart mycket att tänka på och mycket att göra!
Även fast det var igår som ett inlägg sist lades in så känns det som om det var ett tag sen.
Gårdeagen var mycket givande då jag dels var hemma hos Steffi som fyllde 20, GRATTIS!
Tyvärr så jag var jag sen som vanligt, snigel som jag är ibland, men lyckades iaf komma och umgås en ganska lång stund tillsammans med henne, Annica ( vi tre umgicks ganska mycket i högstadiet ) och en av Steffis vänner.
Vi satt o pratade och skrattade, det bjöds på champagne och drinkar.
Hennes föräldrar var trevliga och gav mig en välkomstdrink som jag först till en början var lite skeptisk till ( Jag har juh lovat  ( ja lovat o lovat vet jag inte ) att inte dricka så mycket ) .
Men för att inte vara otrevlig så tog jag emot deras drink, satte mig bredvid Annica och började samtala för att sedan ta en klunk eller zip som jag också kallar det från drinken.
JissesChristus vettni, inget illa mnat, men drinken bestd av 80% sprit och resten läsk. Annicas drink hade samma mängd av ingredienser som min.
Maten var iaf jättegod och efter en stund så gick vi till steffis rum för att lyssna på serbis partymusik och öppnade även flaska champagne som vi alla fyra delade på, vi skålade och hade det kul!
Tyvärr så har jag inga bilder från gårddagen!
Men dom kommer håll ut!

Vad har ni gjort idag?

Carlos Romero aka GuacamoleCarlos





Kommentarer
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Åhhh, kommer ihåg hur det var att fylla 20.



Det saknar jag!

2010-06-14 @ 14:03:58
URL: http://tobys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0