Snygga...

Snygga killar.
Tycker du att du är snygg?
Tycker du att din killkompis är snygg?
Tycker du att din killkompis är snygg och själv är kille?
Tycker du kanske att din bror är snygg.
Snygg behöver väl inte vara sexuellt relaterat.
Eller måste det, vad tycker du?
Vart går gränser för vad killar är snyggt.

Snygg? Enligt mig så tycker jag det så JA!


Snygg? Ja, lite sexig också va!


Snygg? Ja!


Snygg? Ja!


Snygg?
Nej!

Oj, är jag helt plötsligt bög nu för att jag laddade upp biler på killar här...hmm!
Får inte vi killar tycka att andra killar ser bra ut utan att det misstolkas.
Vad tycker du?

Carlos romero aka Guacamolecarlos el con opinion




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0