Midsommar á la GuacamoleCarlos med mat!

Bloggtorkan kan väl vara över eller?
Arams käcka och roliga inlägg har iaf hållt bloggen vid liv och inte låtit torkan tagit över.
För er alla så borde ni veta att det är midsommar idag, här ska det ätas sill och drickas i stora lass va och dansa kring en påle som symboliserar mannens stolhet. JO det är faktiskt sant!
Detta betyder väl alltså att vi uppmuntrar mannens penis i all omedvetenhet.
Barn, vuxna, gamlingar och homosexuella till och med. Jag menar vilken lesbisk kvinna skulle vilja uppmuntra mannens så kallade anaconda som i självla verket är en prinsjulekorv av märket scan med viss bitterhet i eftersmak.
Det jobbga just nu är faktiskt att ALLA affärer är stängda och det är inte ens röd dag!
Under stressens dagiga dag igår, sprang jag runt från affär till affär för att hitta outfiten till  idag.
Me när man har pengar tycks inte samtliga affärer såsom H&M, Homlunds och Carlings ha några snygga kläder men så fort plånboken hamnar i anorexia så kommer allt snyggt fram!
Det blev till att köpa något i sista sekund, jag vet inte om det blir snyggt det får vi se.
Jag vill ha en modsommarburgare med Guacamole och en drink som kallas för Cuba Libre som är en drink med CocaCola!

Nu ska jag vidrae för attt göra mig iordning och snygga till mig för dagen!
Ha det bra i midsommarfirandet!


Carlos Romero aka GuacamoleCarlos


Mmm Mmmm en sådan burgare vill jag ha, en midsommarhamburgare med Guacamole.
En favorit!!



Cuba Libre




Kommentarer
Postat av: Robin

That burger looks damn sweet!

2010-07-21 @ 20:52:49
URL: http://robinwinberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0