GDT + Othello + Gucci = ??

God eftermiddag, klockan är över 12 och magen är mättad och solen skiner!
Asså killar nu gäller det för eer att skriva inlägg, kom igen nu! Annars är det juh bara jag som skriver och i slutändan blir det här min blogg och jag kommer byta ut namnet på det och ändra tema till nåt rosa kanske.
Folk som läser bloggen kommer tro att jag tror att jag är idealmannen..haha jag som idealmannen nej men asså lägg av.
Vem är egentligen idealmannen av oss alla. Vi har mig Carlos, Anas, Måns, Aram, Amin, Magne, Lwai, Alexander, Farzin...vem mer. Nån jag glömt?

Vi är juh ett gäng killar som är med i projektet Othello på Gottsunda dans och teater, uppsala. Ämnet som projektet kretsar kring är manlighet. Vad är manlighet, hur ska en man vara och vad gör en man till en man? Det är frågor som ställts och diskuterats vid våra träffar nu under våren. Vi har också arbetat tillsammans och intervjuat folk på stan med filmkamera och ställt frågor om vad manlighet är för dom. Under våren har en del från gruppen deltagit i kortfilmer som kommer att vara med i föreställkningen. Under hösten kommer vi att arbeta med pjäsen Othello med hjälp av en regissör, kortfilmerna kommer att ingå i pjäsen som del av det hela och visa en helhet i det.

syftet med bloggen är att vi som är med ska kunna skriva, vad som helst. Vi är olika killar med olika sorts manlighet i oss, var och en av oss är unika och det vill visa här på bloggen genom våra inlägg. Vi har alla olika syn på manlighet och vissa saker kanske vi inte håller med om helt och hållet medan nåt annat håller alla med om.
Så följ bloggen och följ också oss under vårt jobb och vår manlighet!

Nu blev det här innlägget långt precis som mina andra inlägg. Är det jobbigt, är du kvar?
Nu vet du iaf mer om denna blogg och syftet med den.
Puss puss ( är inte manligt att visa sin uppskattning med en puss )

Carlos Romero aka GuacamoleCarlos el que le gustan los Besos



+


+



=



Okej da, nästan! Kanske inte Gucci men det skulle väl vart nice!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0