Ett inlägg av A.J.


Men HALLÅ DÄR! VARFÖR ÄR DET INGEN SOM SKRIVER I BLOGGEN FÖR?
Vad? Are'nt you guy's man
enough? HAHA!
Okej förutom CARLOS! YOU GO PIFF :D

Föst vill jag säga GRTTIS till alla er som tog stundenten igår.
GRATTIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
&
önskar er alla lycka i framtiden etc. ;D

Magne min kära broder, jag är hemskt ledsen för att jag icke kunde närvara på din dag! Men jag hade mina skälla! Jag hoppas att du fick ett väl förtjännat firande, för det TRE hårda åren på Bolandskolan. Med ÖL i en handen och en Cigg i den andra.. =)
GRTTIS BRORSAN!

Ja mina kära vänner, hur blir det med teatern nu?? Kommer vi att ha något under sommaren?
Eller blir det någonslags uppehåll??
Det var längesen vi hade något på Torsdagar. What happened?

Ha det gött där ut folk



BtW! You just have to listen to the this song guy's, That is how life should be.

Tell them Jason ;)




A.J.

Be There




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0