What is love....? oss killar emellan

Som jag tidigare utlovat, ett inlägg om love, kärlek, amore.
Vad är kärlek för oss killar? Pussar, hångel, knull eller bara att hålla varandra i handen?
Låt mig säga såhär, killar uppfattar kärlek på olika sätt precis som killar uppfattar att olika saker är manligt och inte.
Så för mig att skriva hur kärlek är och vad som är rätt eller fel skulle helt klart vara fel av mig lika fel som jag alltid fick på min matteprov!
Egentligen så är det du personligen som bestämmer vad som är kärlek för dig!
Så om du vet vad du tänder på, vad du tycker är attraktivt oavsett vad och vad som får ditt hjärta att slå som den där TV-Shops produkten Abtronic eller om du dricker Älska mer drycken.. Ja, då har du ditt svar för vad kärlek är för dig.
Konstigare än så är det väl inte... eller?

Carlos Romero aka GuacamoleCarlos



Du vet vad kärlek är för dig!
Det finns inga fel oavsett vem du älskar och vad!

Kommentarer
Postat av: robinhood

SV: okej tack vad roligt att du tog dig tid att kolla in och tycka till!.



Dock så det där med att du/ni tyckte att jag skulle skriva blandat och inte bara i en och samma kategori det kan jag inte hålla med om, eller alltså, det är ju inte det jag gör? jag menar om man kolla mina senaste inlägg som man får upp på bloggen så är det blandat som " jag vill ha, tankar, övrigt, media, matildas vardag.. " osv. :)



Sen så vill jag tycka till lite om ditt inlägg, och först när jag läste så tyckte jag att du tappade greppet om det du skrev för tänkte att du inte kom till saken, men så förstod jag senare ( jag är trög, okej ) vad "" det gock ut på "", och jag tänkte bara ge dig en liten komplimang här alltså, jag älskar ditt sätt att skriva..



Det här blir långt märkte jag menmen skitsamma.



Jo, när jag fastnar för en blogg är det oftast inte innehållet alltså inte vad dina inlägg handlar om utan jag blir typ kär i hur man skriver, jag är sådan, jag älskar sätt som vissa skriver på, och din stil på hur man skriver ett inlägg var underbart så jag kommer att titta in här flera gånger, det lovar jag!



Kram på dig hörru. / robinhood.

2010-06-08 @ 00:58:03
URL: http://robinhoods.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0