En evig sanning: Dumma män talar högt.

Ja här var det länge sen någon tog sig sin lila tid och skrev ett par ord. Men Watch Out! jag har något viktigt att komma med. Något som kanske ruskar om varje manlig läser och hans vardag.

Efter har druckit min morgon kaffe bestämde jag mig för att ge mig på en pappers/tidning/böcker hög som jag har lyckats samma på min skrivbord och rensa lite med lite hjälp av Spotify. För att allt flyter på såååååå mycket snabbare och smidigare med lite musik.

Men whatever - jag hittade en tidning som jag köpte i sommars för att ha något att läsa när man var på beachen. (Åh vill ha en varm sommardag tack.) Och Nej till allas besvikelse så det tyvärr inte Voge eller Elle utan King Of Sweden.  I den hittade jag 7 hela sidor om hur en modern Gentleman ska vara enligt dem.

På första sidan så står det:

Tiderna förändras men ett värdigt uppträdande är alltid lika uppskattat. Så hanterar du 2010 -talet med stil och klass.

  • ONLINE
  • PRIVAT
  • PÅ JOBBET
  • I DET OFFENTLIGA RUMMET
  • PÅ GYMMET
  • VID BORDET
Sen följer tips ex, 3 snabba tips för mobilhantering!
  • Du behöver inte tvångsmässigt svara i telefonen bara för att den ringer, förutsatt att du alltid kan ringa tillbaka vid första bästa tillfälle.
  • Undvik i mjöligaste mån att läsa mottagna smsar medan du talar med andra
  • Lägg inte upp mobilen på bordet när du äter lunch eller sitter ner med andra. Det antyder att du väntar på något viktigare än det pågående mötet.
Jaa det och fler andra tips och rekommendationer finns i tidningen.

Så frågan är   - Har du vad som krävas för att vara en GENTLEMAN?
Eller,  vad är det som gör en gentleman en gentleman?









Se till vara Gentlemän nu där ut boys ;)

A.J.

Be There

Kommentarer
Postat av: liindblaads

Hejsan :)

Vad hittar du på ikv :)?

'

btw vad tycker du om dagens låt ?Duffy ?

2010-11-01 @ 22:12:58
URL: http://liindblaads.se
Postat av: liindblaads

Joo min kväll va med chill !



Jaa men visst har hon ! hennes röst e underbar !

2010-11-03 @ 11:57:55
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0