JÄVLA SL och STOCKHOLMS TAXI!

Fy fan va jag var förbannad jag var för bara 20 min sen. Som tur så  känner jag mig på bättre humör efter att jag och Mimmi tog oss en salsa sväng på perrongen.
Först skulle jag vilja säga att SL kan på riktigt sluta upp med att vara sena, gäller även upptåget!
vårt upptåg, som jag och anas skulle ta och mimmi som träffade också, går 17:50. Våran teater, min och anas börjar 18:30 och vi hinner precis. Men eftersom tåget var sen så kommer vi att komma sent till teaterten och nanna kommer att simska aset av oss!

Othello-boys we are really SORRY!!!
och tack, lolita för dina tips, vi ska tänka på det. Puss

Sen skulle jag vilja säga att stocckholms taxi kan ta och vara bättre på sin service, kommer reklamera för den där jävla kärringen som anas fick prata med vägrade räkna ut vad det kostade att åka från upplands väsby till Uppsala när vi var som desperatast att komma i tid till teater!

Puss Kram och förlåt igen grabbar!

Carlos aka GuacamoleCarlos / Anas aka A.J


Kommentarer
Postat av: Fredrik ModeKillen

oj...

2010-10-20 @ 18:56:00
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0