Bara ett inlägg...


Hösten e här och jag skulle inte vilja säga att jag lider av höstdepression, hösten är en fin årstid som jag gillar oerhört mycket, där man kan ha stickade koftor och inte vara lika lättklädd som på sommaren. Och så är det lite kyligt också.
Men för vissa ögonblick känner jag att vissa saker tynger mig, och jag vet inte riktigt vad de är.
Jag känner at jag ledsnar snabbt på saker och ting och just nu oroar jag mig för mycket, jag har plugget att tänka på. Folk är itellektuella, använder svåra ord, har lätt att tala och jag känner mig rätt så intravärt för tillfället...hoppas de släpper!
Jag har teatern att tänka på, som jag just nu för övrigt oroar mig för då jag dels inte hinner titta så mycket på min roll o manus så som jag skulle vilja. I detta ämne finns det så mycket som jag skulle vilja säga men som jag väljer att hålla för mig själv, jag lägger min kraft och energi på annat.
Detta kan komma att tyckas bli ett riktigt depressions inlägg, men snälla missförstå mig inte. Jag känner mig inte deppig eller ledsen. Men stunder som dessa bli jag lite upprörd dels på mig själv och dels på min prestationsförmåga som jag för tillfället inte lägger på max, jag bli upprörd på vissa i omgivning också som jag bara blir helt less på, common vill man bara säga till vissa. Guuuuuuuuuuuuuud Vettni!
För övrigt har jag faktiskt haft en bra dag faktiskt. Jag och Anas vandrade runt på stan i Stockholm och såg helt fashionabla ut i denna fina höstdag. De e tur att man har vänner som man kan vända sig till och som man har en stor tillit till!
Mmm Vilken smarrig kille!
Puss!
Carlos Romero aka GuacamoleCarlos

Kommentarer
Postat av: Nanna

Det är nu man ska vara snääääääääll mot sig själv... och jag vet hur mkt du avskyr när jag säger det men nån gång kommer innebörden att falla såsom kronan i börsen... vi finns här och ser dig även om det inte alltid finns utrymme att uttrycka det i stunden.

2010-10-13 @ 08:44:42
Postat av: A.J.

Min vän, jag finns alltid där för dig.. =)

Det som sägs stannar oss i mellan

2010-10-13 @ 09:32:45
Postat av: Fredrik ModeKillen

nice blogg!

2010-10-13 @ 10:39:17
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: tim

är en favorit!

haha jasså? det var ju inte dåligt :)

2010-10-13 @ 16:52:25
URL: http://timviktorsson.blogspot.com/
Postat av: A r a s h i a, eehheh ;D

PIFF&PUFF FOR PRESIDENTS! OSLAGBARA OCH LITE BROCCOLI, HIHI :D

2010-10-16 @ 18:03:36
Postat av: Lolita

HAHAHAHAHAHA jajaja du också... han ba broccoli o grejer!!!

Men tack, piff opuff kommer bli presidenter snart och då ska alla få sig ett tranny-namn PUSS arashia honey see you soon

2010-10-17 @ 03:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0