Pretty Womeen / Man

Hej på er kära ni!
sitter här framför soffan och degar och tittar på nån b-film med Sandra bullock som  börjar bli småspännande!
Kom hem sent en dag efter en lång lektion om teterns historis under 1900-talet, absurdismen coh tråkiga som roliga filmklipp på teaterföreställningar stod på schemat vilket var intressant att se. senare tog jag nmig in till stan på en fönstershoppingrunda och gick i takt till musiken från mp3n och kände mig eom enmanlig pretty women i min snygga otfit, speciellt när jag blev väl treated på NKs Parfymeri/luxurios underwear avdelning.
Jag kom in där, precis som när Julia Kommer in i den där butiken som hon vart på innan och blivit dåligt bemött, jag hinner inte gå två steg förrän två expeditert flockas runt om mig, något som jag upptäcker efter en kort stund då jag varit inne i musiken som jag lyssnat på.

Nu skulle det börja tipsas om hudvård, foundation och coversticks av alla möjliga nyanser av brunt.
För stunden känns det hela okej, men sen blir hon lite väl på och jag vet inte riktigt hur jag ska dra mig undan, jag vill juh faktiskt inte köpa en liten tup med 15 ml coverfoundation för 380:- SPÄNN! Jag repetaerar 15 ml med coverfoundation för 380:- spänn! Tuben var mindre än mitt pekfinger och just nu hade hon verkligen gått mig på nerverna så pekfingret kunde ha kommit till nytta. Som tur var eller tur o tur, så säger hon plötsligt till mig " om herrn inte har nåt emot, ska bara hjälpa kunden i kassan" Herrn? Jaha då var man plötsligt 50 bast och ute på vift efter tabletter och blir kallad Herr... Mmmm ja, va trevligt. Där tog Julia Roberts Pretty Women likeheterna slut och jag tog chansen att använda mina graciösa rörelse för att fly i frustration...
Är hemma sen ett tag tillbaka och vill bara säga att jag åt en baguette med kyckling och bearnaise sås, så gott!


Folk bara  drar i mig i stan vart jag än går, inte undra på den service jag får. Men "Herr" är det inte tillåtet att säga!

Vad har ni gjort idag, any Pretty women/man känsla?
Puss!

Carlos Romero aka GuacamoleCarlos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0