Be yourself Killar!

Aloha alla sugarbabies läsare!
Nu undra du kanske -who tha hellis writing this inlägg?- well, jag kan tella dig that it is a very good vän till Othello, en sexig kille som jag sklle kunna äta med lite grädde på .. hähäh SÄXY!!

Dom på the blog frågade mig om jag ville blogga och ja tackade yes såklart! Ingen kan väl resist this gorgeous guys som asked mig om jag ville blogga, such a yummi all of dom!
Well jag heter Lolita, men du kan kalla mig Loli om du want too. haha
I love summerhotweekends and especially the word HOT! Jag kan va en kaxig chic with a sense of fashion and you better dont mess around with me caus I will bust yo as girl, so you better be prepered to get your god damn extensions pulled out. My hair? well my hair is all real baby, so dont you worry bitch to pull my extension of. I will pull them out from yo head cause that is my job baby!

Killarna frågade mig vad jag tycker är manligt so jag tänkte svara lite kort about it.
En kille som är manlig ska vara snygg, du kanske asked dig själv - men hallå, loli? Hur ska en snygg kille se ut liksom- well let me berätta för dig.
En snygg kille, kanske inte är snygg i dina ögon, well då är du isånnafall dum ihuvet, men alla tjejer och kvinnor har en olika smak, Som I like Hot chocolate and you like 50% discounts på vibrators  eller så.
Du kanske gillar blonda guys och jag gillar mörkhåriga killar som kanske är lite exotiska av sig, alla i Othello är inte snygga men 99% av dom är snygga. en kille i mina eyes ska vara längre än mig och kanske lite äldre men inte yngre... ah ah ah * shake my pointfinger at you face girl* men det workar liksom inte. Sen måste en kille liksom vara charming och viktigast av allt VARA SIG SELF!!!! Better too be hated then loved for what your not!
Finns såna killar som kanske leker cute and sweet som just are real bitches. I don't mean att dom finns på Othello gruppens pojkar, I'm just saiyng kanske.

En annan grej I would like too ta upp is, jag kan tycka att många killar är manliga i mina eyes men jag är maybe inte atractive to them, men ändå så kan dom va snygga och sexy och just manly. But om inte the chemistry is there, how sexy the guy is, så funkar det inte. Därför could it be fel att ha så många krav på huur en kille ska se ut för att vara manlig, när det kommer till en womens eye, för i slutändan så kanske han är kort, som jag sagt att han inte for be eller ljushårig, men viktigast av allt att jag like him.
Det är viktigt att feminin guys finns! Some girl just love them och blir kära i dom, some like the biffiga killar, som jag bara hate speciellt när dom förösker leka tuffa!
Manlighet är att vara sig själv och känna sig nöjd och bekväm med det! KIillar som leker andra blir bara omanliga i slutändan och how atractive/ manligt är det med en kille som tor sig vara man för andra men som är en total asshole!

Nu kanske det blev riktigt serious talk med Lolita men jag tycker that det är important att ta upp detta subject from the lady herself. Guys be yourself and love yourself cause that is manly for us and for you, det är väldigt important. Jag kanske inte tycker att det är manligt med att en guy går omkring med en Luis Vuitton väska, men om han tycker det och är nöjd with han själv, så är det bara manligt. And who tha hell har sagt att gay inte kan va manly... hallå. Om dom är nöjda med sig eller love themself så är dom manliga för dom är NÖJDA med SIG SJÄLVA. That is the viktigast av allt!

OKej babes I dont wanna tråka out you guys with mina seriösa inlägg men tänk på det jag sa och discuss the ämne also. Känns som att ni guys tror manly is all about tillfredställa kvinnan och vad hon ska tycka men det handlar om er och vilka ni är babes!

Om jag får så kommer jag skriva igen, I promise nu ska jag kolla på film.
Puss babes!!



Lolita, Loli

Kommentarer
Postat av: ♥ Anna Olsson - Bloggdesign & Foto, m.m

Hej!

Behöver du fräscha upp din bloggdesign till hösten/vintern?

Jag har färdiga designer tillsalu (se länk), och jag designar även på beställning :]

Jag har designat över 200 bloggar hos blogg.se!



Hör av dig! ♥

-> http://akolan90.blogg.se/2010/august/hur-gor-jag-for-att-bestalla-en-bloggdesign.html#comment

2010-10-18 @ 12:32:44
URL: http://akolan90.blogg.se/
Postat av: A r a s h i a

Skrev amin det här? Haha skojja!

2010-10-18 @ 22:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0