Hey! Guess who's tillbaka

Hey fina gorgoues läsare!
Its Lolita som writar detta inlägg igen.
Jag talkade with en av othellokillarna and they loves my inlägg so much att dom ville att jag skulle skriva again. Thank you pretty guys ( even guys can be pretty, not only handsome)

Sitter på ett train right now, my destination is Stockholm där I will have en shopping runda med min gorgeous friend Anastacia. It känns pretty good.
Anastacia is turning år very soon och jag vill liksom find a grat födelsedagsgify. I probably buy her en bröstoperation..hahah nonej I'm just skoja babes. I caqnnot afford 46.000:- as my friend Donna!
Skulle bara vara så dumt att förstöra sitt utseeende,but I honestly talat skulle vilja see more make-up on the guys, miss-understand me inte fel nu. Jag meanar inte överflödigt med makeup utan mer diskret. Cover up those små finnar.

I can recommend baare minerals pojkar, som ett mineral foundation. Its pretty bra och I love it myself. I can avslöja that one of the Othello pojkar use it himself. He loves it and he also rekommenderade me to take it upp on my andra inlägg.
Sen can I rekommendera Apotekets cover stick from Aco mot finnar, passar all colors and different hudtones och dryes even out the finnar on you face and gör it flauless.
Sen can jag också rekommendera clearasil cleaningpads, det är ett bra sätt to clean your face from the smink that you've been haft all day likosom. Its lovely och det lämnar your skin smoot och len. Kostar only 39:90 på ica. Its so pricevärt.


Bare minerals, finns att buya at Kicks or NK for a more exklusiv purchase. 325:-




Oh baby, that is a big one, älskar att den så rak och big.. haha
Cover(sexy) Stick som helps mot finnar. Går att köpa på apoteket 49:- från Aco




Cleaning pads baby, efter att använt the cover stick if you know what jag menar.
Finns typ everywhere från 39:-



Våga guys, its not gay to använda this. Hoppas ni hittar och use them. It so nice you wont ångra er.
I have to  leave you för just now..
Take care babes och be Fierce in the wild jungle.

Puss!

Lolita, Loli


Kommentarer
Postat av: anna

whats up med Svengelskan?

2010-10-27 @ 13:32:28
Postat av: Loli

well I like det very mycket ;)

2010-10-29 @ 21:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0